نحوه تولید و خرید و قیمت مخزن آب 300 لیتری
نوشته شده توسط : b.gholami

 قیمت مخزن آب 300 لیتری مخزن سه لایه 300 لیتری مکعبی قابل استفاده برای نگهداری انواع مواد غذایی، بهداشتی، شیمیایی، دارویی و ... می باشد. مایعات مخازن سه لایه از رسیدن نور خورشید به مایعات ذخیره شده جلوگیری کرده و در نهایت امکان رشد جلبک در داخل مخزن به صفر خواهد رسید. برای نگهداری مایعات شیمیایی استفاده از مخزن تک لایه 300 لیتری مکعبی توصیه می شود. یک هواکش در قسمت بالایی ظرف آب نصب شده است.

دریچه هوا از ایجاد خلاء و هوا از منبع آب جلوگیری می کند. کانال های باریکی در صندوق عقب قفسه کتاب وجود دارد. این پارگی ها باعث افزایش مقاومت و استحکام مخزن آب می شود. تمامی مخازن پلی اتیلن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و عمر نسبتاً طولانی دارند. در صورت رعایت نکات ایمنی می توان آن را حداقل برای 10 تا 15 سال استفاده کرد.

مخزن مکعبی افقی 300 لیتری: 

یکی از بهترین مخازن آبی که برای نگهداری آب آشامیدنی، مواد غذایی و مواد شیمیایی استفاده می شود، مخزن مکعبی افقی 300 لیتری است. شما می توانید این نمونه از بشکه های آب را روی پشت بام یا زیر زمین نصب کنید. از آنجایی که برای ساخت این مخزن آب از پلی اتیلن استفاده شده است، می توانید با خیال راحت آن را در هر محیطی که می توانید نصب کنید. نصب مخزن آب مورد نظر بسیار آسان است و می توانید آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و استفاده کنید.

برای خرید و تهیه مخزن مکعبی 300 لیتری افقی باید اطلاعات بیشتری از ویژگی ها و مشخصات آن داشته باشید تا با آگاهی کامل اقدام به خرید مخزن مکعبی نمایید. منبع پلاستیکی مورد نظر از بهترین مواد ساخته شده است و به همین دلیل می توانید سال ها از آن استفاده کنید. هر کدام از انواع مخازن آب از نظر کیفیت و ساختار در صورت بررسی می توانید با خیالی آسوده آنها را خریداری کرده و در ساختمان های مختلف خود نصب کنید. با توجه به نکات و فاکتورهایی که برای مخزن مورد نظر وجود دارد می توانید آن را در صنایع مختلف و ساختمان های مسکونی نصب کنید.

مشخصات مخزن مکعبی 300 لیتری افقی

مخازن آب 300 لیتری بیشتر برای آن دسته از ساختمان ها و واحدهای مسکونی که دارای 3 تا 4 واحد هستند استفاده می شود. هر نوع مخزن آب 300 لیتری حاوی حجم مشخصی از مواد شیمیایی است. همچنین می توانید در این مخزن غذا بریزید و از آن استفاده کنید. برخی از ویژگی های مشترکی که مخزن 300 لیتری افقی مکعبی دارد که هنگام خرید مخزن باید از آنها آگاه باشید عبارتند از:

قابلیت تولید چندین لایه مختلف:

یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های این منبع پلاستیکی لایه های مختلف آن است. شما می توانید نمونه هایی را از مخازن تک لایه تا پنج لایه خریداری کنید. برای خرید هر یک از آسترهای مخزن، باید به دقت درباره نوع موادی که می خواهید در مخزن قرار دهید، تحقیق کنید. توجه داشته باشید که هنگام خرید مخازن نگهداری مواد شیمیایی بهتر است نمونه های سه لایه یا بالاتر خریداری کنید. این نوع مخازن آب که تک لایه هستند برای نگهداری طولانی مدت آب آشامیدنی گزینه مناسبی برای خرید نیستند.

خواص ضد جلبک و ضد باکتری مخزن مکعبی 300 لیتری افقی:

آنتی باکتریال بودن مخزنی که خریداری می کنید بسیار مهم است و هنگام خرید مخزن مکعبی افقی 300 لیتری باید این ویژگی را به خوبی بررسی کنید. برخی از مخازن آب که ضد جلبک نیستند طعم آب را از بین می برند و ساختار شیمیایی را ایجاد می کنند. بنابراین وقتی می خواهید مخزن آب بخرید باید از خاصیت ضد جلبکی و ضد باکتریایی آن مطمئن باشید. مخازن آب که از پلی اتیلن ساخته شده اند آنتی باکتریال هستند.

قیمت مناسب خرید:

قیمت مخزن مکعبی افقی 300 لیتری مناسب و به صرفه می باشد. از آنجایی که این مخزن حجم زیادی آب را در خود جای نمی دهد، می توانید آن را با بهترین قیمت خریداری کنید. البته هنگام خرید مخزن باید دقت داشته باشید که فقط به نمایندگی مخزن آب مراجعه کنید. بسیاری از نمایندگی ها مخازن آب را می فروشند، پس باید به دنبال بهترین نمایندگی برای فروش مخازن آب باشید. قیمت خرید هر یک از مخازن در سایت درج شده است که می توانید با آگاهی کامل نسبت به بودجه خود اقدام به خرید نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: